ZGŁOSZENIE SKARG, WNIOSKÓW I REKLAMACJI
Skargi, wnioski i reklamacje na działalność zarządzającego portem lotniczym mogą być wnoszone wyłącznie pisemnie:
- mailowo za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
skargi.reklamacje@ppl.pl
- listownie na adres korespondencyjny:
Polskie Porty Lotnicze Spółka Akcyjna
ul. Komitetu Obrony Robotników 49
02-146 Warszawa
- w jeden ze sposobów wyżej wymienionych, lecz z wykorzystaniem formularza dostępnego w dokumencie: „Zgłoszenie skargi/wniosku/reklamacji”
oraz na stronie internetowej Polskie Porty Lotnicze Spółka Akcyjna: https://www.polish-airports.com/
Korespondencja mailowa na adres wskazany wyżej, jest formą umożliwiającą najszybsze, sprawne procedowanie poszczególnych zgłoszeń.
Complaint/improvement request/claim form in English available below: