DRUKUJ
2017-02-08

Skargi i reklamacje

ZGŁOSZENIE SKARG, WNIOSKÓW I REKLAMACJI

 

Skargi, wnioski i reklamacje na działalność zarządzającego portem lotniczym mogą być wnoszone wyłącznie pisemnie:



- mailowo za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:

 

 

skargi.reklamacje@ppl.pl

 

 

- listownie na adres korespondencyjny:

 

 

Polskie Porty Lotnicze Spółka Akcyjna

ul. Komitetu Obrony Robotników 49

02-146  Warszawa

 

 

- w jeden ze sposobów wyżej wymienionych, lecz z wykorzystaniem  formularza dostępnego w dokumencie: „Zgłoszenie skargi/wniosku/reklamacji”

oraz na stronie internetowej Polskie Porty Lotnicze Spółka Akcyjna: https://www.polish-airports.com/



Korespondencja mailowa na adres wskazany wyżej, jest formą umożliwiającą najszybsze, sprawne procedowanie poszczególnych zgłoszeń.

 

Complaint/improvement request/claim form in English available below: